NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian

masa pelepasan:2024-01-27 13:51:37 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:188

Petua teras:Nuremberg,Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya digant

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Saya harap selepas membaca artikel ini, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri,NurembergJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetap, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah spesifikasi pemasangan, dan saiz

NurembergPekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan peralatan listrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan listrik atau sambungan yang salah. Dari ini, ia boleh dilihat bahawa semasa menggunakan jambatan naik hidraulik tetap, operator tidak perlu kurang berhati-hati. Untuk keselamatan anda, sila beroperasi menurut peraturan.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.

ViseuMengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.


NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian



Penjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan, membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage. Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform with& " U& " Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok,NurembergForklift boarding bridge, meningkatkan kepercayaan kerja. Kepastian kualiti Fabrik Tideng Paksel Profesional. Aktiviti diskaun sedang berlangsung, selamat datang pelanggan baru dan lama untuk datang untuk konsultasi

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

Harga yang adilApabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu, jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit,NurembergJembatan pengangkutan profesional, dan digunakan bersama dengan forklift.

Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir, kecerunan, dan keadaan lain. Secara umum, iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, trak, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan Deli


NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian



It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

pengurusanKedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang

Apabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya, pedal mula naik. Apabila pedal meningkat ke aras yang sama dengan papan ibu, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T, muatan statik besar: T, lebar besar: M, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, secara harfiah: merujuk kepada jembatan boarding terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jambatan boarding yang berencana dengan baik adalah aras dengan aras atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Benar-benar terintegrasi ke saluran, tanpa mana-mana operasi memuatkan atau memuatkan, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

NurembergApabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.


Hak cipta dan notis:
1. NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian NurembergJembatan boarding mudahPengelasan dan pemakaian mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Nurembergmengesyorkanberita
NurembergBerita terkini