NurembergJembatan pengangkutanCara membina

  • masa pelepasan:2024-04-12 22:35:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:537
  • Penerangan pantas:

    Nuremberg,Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah un

Kandungan artikel

Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan,NurembergJembatan naik kereta, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

NurembergApabila memuatkan dan membuang barang, rantai jambatan pengangkutan mesti terikat dengan ketat pada kereta untuk mencegah tergelincir.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

TezinetsKombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Semasa operasi,NurembergJembatan pengangkutan gudang, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


NurembergJembatan pengangkutanCara membina



Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

Jika terdapat terlalu banyak bunyi semasa menggunakan jembatan naik, ia mesti dianggap serius. Situasi ini biasanya mempunyai beberapa bahaya tersembunyi, yang mungkin disebabkan masalah lain atau cacat fungsi. Jadi bagaimana kita boleh memahami sebab fenomena ini?

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Rakomendasi dan konsultasiPertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses pins silinder dan perlindungan, dan pada kedudukan ini,NurembergJembatan naik bimbit hidraulik, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.


NurembergJembatan pengangkutanCara membina



Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

tawaranPembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.

The main function of the boarding bridge is to connect trucks and transport vehicles. It serves as a bridge, and the height of the boarding bridge needs to be adjusted according to the height of the carriage during operation. Then, the transport equipment can drive into the carriage, helping the staff to carry out operations more efficiently. Jembatan penerbangan hidraulik terutamanya mengadopsi pemacu tekanan integral, yang boleh beroperasi dengan lebih stabil dan selesa.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

NurembergAlasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya


NurembergMaklumat produk lain
  • TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

    TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

  • TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

    kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

  • JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

    JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

  • JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

    JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

  • MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

    MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

  • MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

    MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat NurembergJembatan pengangkutanCara membina memberi anda NurembergJembatan pengangkutanCara membina oleh syarikat kami, perkhidmatan NurembergJembatan pengangkutanCara membina dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NurembergJembatan pengangkutanCara membina, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NurembergJembatan pengangkutanCara membina. NurembergJembatan pengangkutanCara membina di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NurembergJembatan pengangkutanCara membina, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!